شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
گزارش
عجب شیر ما - به دنبال دستگیری‌های اخیر در شورای شهر و شهرداری تبریز به علت فساد مالی، تنش در جلسه امروز شورای شهر تبریز بالا گرفت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس،  جلسه امروز شورای شهر حتی قبل از آغاز با حواشی همراه شد. در این جلسه که با 40 دقیقه تاخیر آغاز شده بود صحبت‌های پیش از رسمیت یافتن جلسه بعضی اعضا با ریاست شورا یک لحظه با تنش و تندی همراه شد تا جایی که رسول درسخوان عضو شورای شهر تبریز تصمیم به ترک جلسه به مثابه اعتراض گرفت.

یک روز بدون پول عزل و نصب می‌کنیم یک روز هم با پول و سکه این اتفاق می‌افتد

وی با تاکید بر اینکه فساد از دخالت در عزل و نصب‌ها بوجود می‌آید گفت: وقتی یک روز بدون پول عزل و نصب می‌کنیم یک روز هم با پول و سکه این اتفاق می‌افتد.

درسخوان خطاب به رئیس شورا افزود: با خرید خبرنگاران و هدایت آنها نمی‌توانیم این مسائل را تغییر بدهیم و لازم است روشمان را عوض کنیم.

وی افزود: به نفع من است که دوستیم را با شما حفظ کنم اما آبروی تبریز در این میان چه خواهد شد؟

این صحبت‌ها اما با پاسخ‌های رئیس شورا نه تنها آرام‌تر نشد بلکه جلسات غیررسمی شورا را متشنج‌تر کرد و گفت: خود درسخوان عضو شورای شهر پیگیر وضعیت کاری پسرش در شهرداری بوده است،

دبیری خطاب به وی گفت: آقای درسخوان چرا اصرار می‌کردی پسرت در شهرداری مسئولیت بگیرد؟

با این حال جلسه با دخالت بعضی اعضا آرام و سپس آغاز شد.

دبیری رئیس شورا در آغاز جلسه شورا به طور رسمی، با تاکید بر اینکه همه اتفاقات و تنش‌ها  به علت ناراحتی اعضا از کاهش حس اعتماد مردم به مسولان و اعضای شوراست، گفت: صحبت‌های دکتر درسخوان هم از ناراحتی برای این اتفاقات است و اینکه همه ما می‌خواهیم این مجموعه درست کار کند.

وی با تاکید بر اینکه من هیچ وقت در عزل و نصب‌ها دخالت نکرده‌ام، گفت: تنها زمانی که از من خواسته‌اند مشاوره داده‌ام و هیچ وقت هم پیگیر نبوده‌ام که چه کسی عزل و نصب شده است.

دبیری افزود: آقای درسخوان هم همین‌گونه عمل کرده‌اند و تنش‌های ابتدای جلسه هم تنها از ناراحتی است و من بابت این عصبانیت و تنش عذرخواهی می‌کنم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از هر زمانی به وحدت احتیاج داریم و لازم است بدانیم که این اتفاقات مختص تبریز نیست و هر جای کشور و یا خارج از کشور هم می‌تواند رخ دهد.

رسول درسخوان عضو شورای شهر تبریز هم با تاکید بر اینکه پسر من از طریق آزمون 400 نفره شهرداری وارد این مجموعه شده است، گفت: پیگیری من از این جهت بوده است که چرا پسر من و اکیپ 400 نفره که با امتحان وارد شهرداری شده‌اند هیچ ارتقائی نیافته‌اند اما با دخالت اعضای شورا در عزل و نصب‌ها افرادی که یک شبه وارد شهرداری می‌شوند ارتقا یافته‌اند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: