جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
مربی تیم تراکتورسازی تبریز:
عجب شیر ما - مربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در اوایل لیگ برتر امتیازات زیادی از دست دادیم و نتایج تیم بیشتر مساوی یا شکست بود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، رودولف مربی دروازه‌بانان پرتغالی تراکتورسازی به جای قلعه‌نویی امشب در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: نیمه اول بیشتر به محک حریف پرداخته و زمان زیادی برای زدن گل اول تیم صرف شد، اما بعد از گل دوم شرایط تیم مطلوب شده و در نیمه دوم توانستیم سه گل دیگر را به ثمر رسانده و با برتری 5 گل به پیروزی برسیم.

وی گفت: امروز از عملکرد تمامی بازیکنان راضی هستیم و جا دارد بابت این پیروزی پرگل به بازیکنان تیم تبریک بگوییم.

مربی پرتغالی تراکتورسازی تصریح کرد: امروز می‌توانستیم برای مقام سومی و یا دومی و حتی قهرمانی بازی کنیم، اما در اوایل فصل امتیازات زیادی را از دست داده و نتایج تیم در ابتدای فصل بیشتر مساوی با باخت بود.

وی گفت: رفته رفته شرایط تیم مطلوب شد اما نتوانستیم از رتبه چهارمی بالاتر رویم، اما در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برای نخستین بار به مرحله حذفی این مسابقات صعود کردیم.

 رودولف گفت: پرونده لیگ برتر برای تیم تراکتورسازی بسته شد و از فردا به بازی آسیایی تراکتورسازی در مقابل النصر تمرکز می کنیم و از هواداران تیم بابت حضور و حمایت از تیم تراکتورسازی سپاسگزار و قدردان هستیم.

در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز برابر استقلال اهواز به برتری 5 بر صفر دست یافته و با 51 امتیاز و کسب رتبه چهارمی به کار خود خاتمه بخشید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: