جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
پتانسیل قرار گرفتن در جایگاه بالاتر را داشتیم
عجب شیر ما - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز عملکرد شاگردانش در فصل پانزدهم لیگ برتر را ستود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، فراز کمالوند پس از اتمام بازی هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان و کسب نتبجه تساوی یک بر یک اظهار داشت: هر چند امروز اذهان اهالی فوتبال به بازی ما توجهی نداشت ولی دو تیم بازی زیبا و شرافتمندانه‌ای را به نمایش گذاشتند.

کمالوند با اشاره به استادیوم خالی از تماشاگر و هوای گرم در بازی امروز برابر فولاد، گفت: برگزاری بازی در چنین وضعیتی ناخوشایند و بسیار دشوار است و به همین جهت حفظ انگیزه بازیکنان در طول بازی سخت بود ولی با توجه به شرایط، خوشبختانه عملکرد و نتیجه در این بازی قابل قبول بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ابراز خرسندی از محقق شدن هدف‌گذاری تیمش در کسب رتبه تک رقمی عنوان داشت: همه هواداران و کارشناسان اذعان دارند که تیم ما پتانسیل قرار گرفتن در جایگاهی بالاتر را داشت ولی به هرحال خدا را شاکر هستیم.

فراز کمالوند با بیان اینکه به هدف‌گذاری در فصل پانزدهم دست یافتیم افزود: از بازیکنان، اعضای کادر فنی، مدیریت و تمامی عوامل اجرایی باشگاه که در طول فصل با تمامی توان برای موفقیت تیم کمک کردند تشکر می کنم.

گفتنی است، بدلیل نبود خبرنگار در ورزشگاه تختی اهواز، نشست خبری بعد از بازی تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان برگزار نشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: