پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
عجب شیرما - خشن‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در لیگ‌های برتر سه سال گذشته را بیشتر بشناسید.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه بازیکنان تیم فوتبال برخی اوقات در زمین بازی خطاهایی را انجام می‌دهند و از داور دیدار کارت زرد یا قرمز دریافت می‌کنند از همین‌رو در صدد هستیم تا خشن‌ترین بازیکنان لیگ‌های سیزدهم تا پانزدهم را تا هفته هشتم مسابقات لیگ برتر مورد ارزیابی قرار دهیم تا ببینیم کدام یک از بازیکنان درمستطیل سبز بیشتر خطا انجام می‌دهند.

به طور کلی در نظر داریم 10 بازیکن خشن لیگ سیزدهم را که عناوین یکم تا دهم جدول را به خود اختصاص دادند را معرفی نماییم.

** خشن‌ترین بازیکنان 92-93

1- شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال سپاهان با دریافت 11 کارت در صدر جدول خشن‌ترین بازیکنان لیگ سیزدهم 92-93 قرار گرفته است.

2- ادریس ترائوره هافبک میانی تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز با کسب 10 کارت در طول مسابقات لیگ برتر سیزدهم عنوان دومین بازیکن خشن را از آن خود کرده است.

3- امید ابراهیمی هافبک میانی تیم فوتبال سپاهان که در حالی حاضر یکی از بهترین بازیکنان فصل پانزدهم آبی‌پوشان است در لیگ سیزدهم 92-93 با دریافت 9 کارت از سوی داوران مسابقات سومین بازیکن خشن لیگ سیزدهم به شمار می‌آید.

4- عبدالله کرمی مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز با دریافت 9 کارت در مسابقات لیگ برتر سیزدهم چهارمین عنوان خشن‌ترین بازیکنان را به خود اختصاص داده است.

5- خالد شفیعی مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نیز در دیدارهای لیگ سیزدهم 9 کارت دریافت کرده که این بازیکن پنجمین بازیکن خشن لقب گرفته است.

6- سیامک کوهنورد بازیکن میانی تیم فجرسپاسی نیز با دریافت 9 کارت در دیدارهای لیگ سیزدهم 92-93 عنوان ششمین بازیکن خشن را از آن خود کرده است.

7- محمد نوری بازیکن میانی تیم پرسپولیس که در فصل پانزدهم از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و به تیم قطری پیوست در لیگ سیزندهم با دریافت 8 کارت خشن‌ترین بازیکن سرخ‌پوش لقب گرفته است و در میان دیگر بازیکنان در رده هفتم جدول قرار گرفته است.

8- آندرانیک تیموریان بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال تهران نیز در لیگ سیزدهم 92-93 جزو خشن‌ترین بازیکنان قرار گرفته و این بازیکن با دریافت 8 کارت هشتمین بازیکن خشن محسوب می‌شود.

9- محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال استقلال نیز با 8 کارت در لیگ سیزدهم جزو خشن‌ترین بازیکنان به حساب آمده و محمد قاضی با کسب عنوان نهم در کنار دیگر بازیکنان لقب خشن را از آن خود کرده است.

10- قاسم حدادی‌فر بازیکن میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ سیزدهم 92-93 نیز با دریافت 8 کارت دهمین بازیکن خشن لقب گرفته است.

** خشن‌ترین بازیکنان 93-94

1- روح‌الله سیف‌اللهی بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ چهاردهم با 13 کارت و بیشترین کارت دریافت شده لقب اولین بازیکن خشن را ثبت به دیگر بازیکنان را به خود اختصاص داده است.
این بازیکن درلیگ چهاردهم با 13 کارتی که دریافت کرده بیشترین خطا را در زمین مسابقه مرتکب شده است.

2- مجید حیدری مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با دریافت 10 کارت در لیگ 93-94 لقب دومین بازیکن خشن را به خود اختصاص داده است.

3- موسی کولیبالی مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز با خطاهایی که در مسابقات لیگ چهاردهم انجام داده است 10 کارت از داوران مسابقه دریافت کرده و این بازیکن به عنوان یکی از بازیکنان خشن در جایگاه سوم جدول لیگ 93-94 قرار دارد.

4- محمد نصرتی مدافع تیم فوتبال پیکان در لیگ 93-94 9 کارت دریافت کرده که این بازیکن با تعداد خطاهای انجام داده به عنوان چهارمین بازیکن خشن لیگ چهاردهم به حساب می‌آید.

5- میلاد شیخ فخرالدینی هافبک میانی تیم فوتبال استقلال تهران که در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان استقلال به شمار می‌آید در لیگ چهاردهم با دریافت 9 کارت از سوی داوران به عنوان پنجمین بازیکن خشن محسوب می‌شود.

6- خالد شفیعی مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی که سال گذشته نیز در لیگ سیزدهم عنوان پنجمین بازیکن خشن را از آن خود کرده بود در لیگ چهاردهم نیز با دریافت 9 کارت عنوان ششمین مسابقات 93-94 را نیز کسب کرد.

7- محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان نیز در لیگ چهاردهم 93-94 در طول مسابقات 8 کارت از داوران بازی دریافت کرده که این بازیکن در جدول خشن‌ترین بازیکن رتبه هفتم را از آن خود کرده است.

8- محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نیز در مسابقات لیگ چهاردهم 8 کارت دریافت کرده و این بازیکن هم همانند دیگر بازیکنان در رتبه هشتم خشن‌ترین بازیکنان لقب گرفته است.

9- مجید ایوبی مدافع تیم فوتبال سایپا با توجه به تعداد خطاهایی که دربازی‌های گوناگون مرتکب شده در لیگ 93-94 هشت کارت دریافت و این بازیکن عنوان ششمین بازیکن خشن را از آن خود کرده است.

10- مسعود حسن‌زاده بازیکن میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز با دریافت 8 کارت جزو خشن‌ترین بازیکنان لیگ چهاردهم قرار گرفته و رتبه دهم را به خود اختصاص داده است.

** خشن‌ترین بازیکنان 94-95

نکته قابل توجه در لیگ پانزدهم این است که قطار لیگ 94 -95 همچنان در حال حرکت است و با توجه به 8 هفته‌ای که مسابقات لیگ برتر برگزار شده خشن‌ترین بازیکنان را تا به اینجای کار یعنی تا هفته هشتم مسابقات لیگ برتر مورد ارزیابی قرار دادیم و به طور کلی 10 بازیکنی که به عنوان خشن‌ترین انتخاب شده‌اند همگی تا هفته هشتم 3 کارت را به طور مساوی دریافت کرده‌اند.

1- امید عالیشاه بازیکن میانی تیم فوتبال پرسپولیس اولین بازیکنی است که در لیگ پانزدهم به عنوان خشن‌ترین بازیکن در صدر جدول قرار گرفته و این بازیکن با دریافت 3 کارت عنوان اولین بازیکن خشن را از آن خود کرده است.

2- عبدالله کرمی مدافع تیم فوتبال سپاهان نیز با دریافت 3 کارت به عنوان دومین بازیکن خشن در لیگ 94-95 محسوب می‌شود.

3- محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان که در سال گذشته یعنی لیگ چهاردهم جزو خشن‌ترین بازیکنان قرار گرفته در فصل پانزدهم نیز با دریافت 3 کارت عنوان سومین بازیکن خشن را به خود اختصاص داده است.

4- فرشاد احمدزاده مهاجم تیم پرسپولیس با دریافت 3 کارت تا هفته هشتم مسابقات لیگ برتر عنوان چهارم بازیکنان خشن را دریافت کرده است.

5- قاسم دهنوی بازیکن میانی تیم فوتبال صبای‌قم نیز در لیگ پانزدهم با دریافت 3 کارت در جایگاه پنجم بازیکنان خشن قرار گرفته است.

6- روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار آبی‌پوشان محسوب می‌شود با دریافت 3 کارت از سوی داوران تا هفته هشتم مسابقات لیگ برتر جزو بازیکنان خشن محسوب و این بازیکن با تعداد کارت‌هایی که دریافت کرده رتبه ششم جدول بازیکنان خشن را به خود اختصاص داده است.

7- مازیار زارع بازیکن میانی تیم فوتبال ملوان با دریافت 3 کارت تا هفته هشتم مسابقات لیگ 94-95 در جایگاه هفتم بازیکنان خشن این فصل قرار دارد.

8- سعید آقایی بازیکن میانی تیم فوتبال تراکتورسازی با دریافت 3 کارت از سوی داوران مسابقات جزو بازیکنان خشن قرار گرفته و در کنار دیگر بازینان خشن رتبه هشتم را از آن خود کرده است.

9- میلان یووانویچ مدافع تیم فوتبال سیاه‌جامگان نیز تا هفته هشتم فصل پانزدهم با دریافت 3 کارت عنوان نهمین بازیکن خشن محسوب می‌شود.

10- بابک حاتمی بازیکن میانی تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت 3 کارت در لیگ 94-95 دهمین بازیکن خشن این فصل به حساب می‌آید.

با توجه به بررسی‌هایی که در خصوص کارت‌های دریافتی بازیکنان بر اثر خطاهای آنها در زمین مسابقه صورت گرفته در نهایت بازیکنانی بودند که بیشترین آمار را از آن خود کرده بودند.

** اسامی آنها بر اساس کارت‌های زیادی که دریافت کرده‌اند به شرح زیر است:

1- خالد شفیعی در سه دوره مسابقات لیگ برتر بیشترین دریافتی کارت را به خود اختصاص داده است.
خالد شفیعی مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در لیگ سیزدهم 9 کارت و در لیگ چهاردهم نیز با کسب 9 کارت در تیم تراکتورسازی تبریز بیشترین کارت را از سوی داوران دریافت کرده است و به عنوان خشن‌ترین بازیکن در سه دوره 92-93 و 93-94 و 94-95 لقب گرفته است.

2- روح‌الله سیف‌اللهی نیز دومین بازیکن خشنی است که تنها در لیگ چهاردهم با دریافت 13 کارت عنوان دوم را به خود اختصاص می‌دهد.

3- عبدالله کرمی مدافع بازیکن فولاد در فصل سیزدهم 9 کارت و در حال حاضر که درباشگاه سپاهان توپ می‌زند 3 کارت دریافت کرده که این بازیکن در سه دوره مسابقات لیگ برتر با کسب 12 کارت عنوان سومین بازیکن خشن را در میان بازیکنان لیگ به خود اختصاص داده است.

4- محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان در سه دوره قبلی یعنی فصل پانزدهم و چهاردهم با دریافت 11 کارت عنوان چهارمین بازیکن خشن لقب گرفته است در کنار محمدرضا خلعتبری، شجاع خلیل‌زاده نیز با دریافت 11 کارت در لیگ 92-93 در مکان چهارم قرار دارد.

5- بازیکنانی همچون مجید حیدری و ادریس ترائوره و موسی کولیبالی که در باشگاه استقلال خوزستان پا به توپ شده‌اند با دریافت 10 کارت در مکان پنجم خشن‌ترین بازیکنان قرار دارند.

6- سیامک کوهنورد، امیر ابراهیمی، محمد نصرتی، میلاد فخرالدینی نیز بازیکنانی هستند که در سه دوره قبلی 9 کارت از سوی داوران دریافت کرده‌اند و تمامی این بازیکنان در جمع‌بندی نهایی رتبه ششم بازیکنان خشن لیگ برتری را کسب کرده‌اند.

7- محسن بنگر، مجید ایوبی، مسعود حسن‌زاده، محمد نوری، آندرانیک تیموریان، محمد قاضی و قاسم حدادی‌فر نیز بازیکنانی هستند که در لیگ‌های چهاردهم و سیزدهم هر کدام جداگانه 8 کارت دریافت کرده‌اند و تمامی بازیکنان مطرح شده رتبه هفتم خشن‌ترین بازیکنان لیگ برتری لقب گرفته‌اند.

8- امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، قاسم دهنوی، روزبه چشمی، مازیار زارع، سعید آقایی، میلان یووانویچ و بابک حاتمی هم بازیکنانی هستند که در حال حاضر در لیگ پانزدهم 94-95 برای باشگاه‌های خود پا به توپ هستند و تمامی این بازیکنان تا هفته هشتم مسابقات لیگ برتر هر کدام با دریافت 3 کارت تا به اینجای کار خشن‌ترین بازیکنان لیگ برتر هستند.
برچسب ها: فوتبال ، خشونت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: