چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: ۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
منتخب مردم خمینی شهر در مجلس دهم :
عجب شیر ما - نماینده منتخب مردم شهرستان خمینی شهردر مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم باید با جدیت معیشت مردم واشتغال را به عنوان اولویت اول مورد توجه قرار دهد و عزت ملی را تقویت كند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سید محمد جواد ابطحی با بیان اینكه اولویت های مجلس دهم توسط رهبر معظم انقلاب و در پیام ایشان به نمایندگان مجلس در زمان انتخابات اعلام شده است ، افزود: باید به موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان یك فوریت و با اهمیت ویِژه نگاه كنیم.
وی تاكید كرد: دولت اقدامات خیلی خوبی را در زمینه اقتصاد مقاومتی شروع كرده است وجلسات معاون اول رئیس جمهوری در این بخش فعال تر از گذشته شده است و جای امیدواری دارد.
وی تصریح كرد: مجلس دهم می تواند با ارائه طرحهای مناسب به افزایش طرحهای اشتغال زائی كشور كمك كند .
ابطحی یكی از راهكارهای رونق كار و تولید را كم كردن سود تسهیلات بانكی دانست و افزود: بالا بودن سودهای بانكی باعث بسته شدن و تعطیلی بخش های زیادی از صنایع داخلی و كاهش ظرفیت اشتغال صنایع شده است.
نماینده منتخب مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره براینكه سود بانكی در كشور تركیه پنج درصد است گفت: باید تلاش كرد بانكها به سمت كاهش سود بانكی هدایت شوند و در صورت عدم موافقت باید از طریق راهكارهای قانونی مجلس دهم ورود پیدا كند.
وی با تاكید براینكه ما نباید در سال اقدام و عمل شعار گونه رفتار كنیم ، افزود: نمایندگان مجلس دهم باید با شروع فعالیت رسمی و همزمان با تشكیل هیات رئیسه وكمیسیون های مربوط طرح های خود را در مورد تقویت اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.
وی ابراز امیداری كرد با تعامل و همدلی سه قوا مسائل كشور هر چه سریعتر حل شود لذا این همكاری با رویكرد به منافع و عزت ملی باید افزایش یابد.
برچسب ها: اولیت ، مجلس ، معیشت ، اشتغال ، عزت ، ملی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: