جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
‌در اجتماع اصلاح‌طلبان آذربایجان شرقی
عجب شیر ما - مشاور ارشد دولت اصلاحات، با اشاره به اینکه شورای نگهبان مال مردم است و با تفکری که مخالف شورای نگهبان هستند مخالفیم، گفت: شورای نگهبان نباید رسالت خود را از دست بدهد و نباید از مردم فاصله بگیرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، محمدصادق خرازی در اجتماع اصلاح‌طلبان آذربایجان شرقی در هتل شهریار، با اشاره به آرمان‌های اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: آرمان اصلاح‌طلبان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل گره‌خورده ‌و اکثر آنها از قافله‌سالاران تبار خمینی کبیر هستند.

وی افزود: فاصله گرفتن مردم از صندوق‌های رأی به ضرر اصلاح‌طلبان است و نمونه بارز آن در ریاست جمهوری دوره نهم بود که باعث شد جریان دیگری بر کشور حاکم شود.

مشاور ارشد رئیس‌جمهور دولت اصلاحات، بابیان اینکه هر وقت از آذربایجان سخن گفته می‌شود ذهن‌ها به سمت رشادت، ایثار و فداکاری‌های این خطه از سرزمین ایران سوق می‌یابد، گفت: آذربایجان مشاهیر و بزرگان زیادی دارد که متأسفانه به نامردی در حق آنها ظلم شده است و آن‌گونه که باید به آنها ارج نهاده نشده است.

وی ادامه داد: با تکمیل حماسه 7 اسفند در 10 اردیبهشت، حرکت‌های بزرگ و تاریخی را آغاز خواهیم کرد تا ملت ایران به جایگاه اقتدار و عزت گذشته بازگردد، ما می‌خواهیم مردم ایران در رفاه همراه با عدالت زندگی کنند.

خرازی در ادامه با اشاره به اینکه شورای نگهبان مال مردم است و با تفکری که مخالف شورای نگهبان هستند مخالفیم، گفت: شورای نگهبان نباید رسالت خود را از دست بدهد و نباید از مردم فاصله بگیرد.

وی افزود: آرمان بزرگان اصلاح‌طلبی این است که رهبری در اوج باشد و کسانی که می‌خواهند این‌گونه تبلیغ کنند که اصلاح‌طلبی از رهبری و ولایت‌فقیه فاصله گرفته است، بدانند که اصلاح‌طلبان پای نظام، انقلاب و رهبری هستند و آنها را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنند.

 دیپلمات سابق و سفیر اسبق ایران در فرانسه گفت: اگر خدای‌ناکرده یک روز به کشور ما تجاوز و تعدی صورت پذیرد، اصلاح‌طلبان برخلاف جوسازی‌ها زودتر از همه لباس رزم خواهند پوشید.

سفیر اسبق ایران در فرانسه، بابیان اینکه فضای سیاسی کشور مناسب و در شأن نظام نیست، گفت: در سال‌های گذشته به نزدیک‌ترین یاران انقلاب و به رزمندگان توهین شده ‌و متأسفانه بی‌اخلاقی و افترا باب شده است، امیدوارم نتایج انتخابات در آخر به این بی‌اخلاقی‌ها پایان دهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: