جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
امام جمعه تبریز:
عجب شیر ما - امام جمعه تبریز با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم با انتخاب اصلح، دین خود را به اسلام و نظام ادا کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های پیش از نماز جمعه تبریز، با بیان اینکه در استان آذربایجان‌شرقی نیز انتخاب 9 نماینده به مرحله دوم کشیده شده است، اظهارکرد: مردم از بین نامزدهای باقی مانده باید افراد کاردان و با تجربه را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: پیشرفت، توسعه و تعالی کشور در گرو حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌ها به ویژه انتخابات است و مردم با انتخاب اصلح دین خود را به اسلام، انقلاب و میهن ادا می‌کنند.

وی در ادامه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضاء اتحادیه‌های انجمن اسلامی دانش‌آموزان را مورد تاکید قرار داد.

مجتهد شبستری گفت: رهبر معظم انقلاب به جنگ نرم و زیر پوستی بین ایران و آمریکا و صهیونیست‌ها اشاره کرده و بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی جوانان تاکید کرده‌اند، به جای اینکه جلوی فعالیت‌های فرهنگی جوانان را بگیریم باید آنها را مساعدت کنیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به اعیاد ماه رجب و با تبریک ولادت حضرت علی (ع) را تبریک گفت: علی (ع) مجسمه تقوا بود و مسلمانان را همواره به تقوا و پرهیزکاری دعوت می‌کرد.

وی همچنین اظهار کرد: سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس عبرت آموز است. در این واقعه پیچیده‌ترین عملیات نظامی با امدادهای غیبی به شکست انجامید.

وی اضافه کرد: رای دیوان عالی آمریکا درباره دست درازی به پول‌های بلوکه شده ایران نشانه چپاولگری و غارت است و ما این عمل را محکوم می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در حالی که بیش از سه ماه از اجرای برجام می‌گذرد، آمریکا به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرده است.

مجتهد شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته سلامت، بر رعایت بهداشت عمومی در جامعه و عمل به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های جسمی توسط آحاد افراد تاکید کرد.

وی گفت: اگر در جامعه بیماری‌های جسمی و روحی رواج یابد، مشکلات مسائل اقتصادی و فرهنگی نیز قابل حل نیست.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: