جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
عجب شیر ما - هفتمين اجلاس منطقه آسيا و اقيانوسيه شوراي جهاني صنايع دستي هشتم ارديبهشت ماه در تبريز برگزار مي شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در اين اجلاس علاوه بر برگزاري دو نشست تخصصي با حضور اعضاي شوراي جهاني صنايع دستي و نشست هم انديشي صلح و خلاقيت در صنايع دستي، شركت كنندگان در اجلاس آسيا و اقيانوسيه از بازار فرش مظفريه تبريز بازديد مي كنند.

در مدت برگزاري اين اجلاس پنج روزه همچنين نمايشگاه آثار فاخر صنايع دستي و فرش آذربايجان شرقي به منظور حفظ و ارتقاي عنوان 'تبريز، شهر جهاني فرش دستباف' از سوي شوراي جهاني صنايع دستي با حضور ميهمانان داخلي و خارجي حاضر در اجلاس آسيا و اقيانوسيه روزهاي نهم و دهم ارديبهشت ماه برگزار مي شود.

همچنين در ادامه شركت كنندگان بعد از ديدار با استادان دانشكده فرش دانشگاه هنر اسلامي تبريز، از قسمت هاي مختلف اين مركز دانشگاهي نيز بازديد خواهند كرد.

تشكيل نشست با كارآفرينان و توليدكنندگان نمونه استان و بازديد از شهرستان اسكو و روستاي تاريخي كندوان از ديگر برنامه هاي شركت كنندگان در اجلاس آسيا و اقيانوسيه در مدت اقامت خود از هفتم تا يازدهم ارديبهشت ماه سال جاري در تبريز است.

در نشست هم انديشي صلح و خلاقيت در صنايع دستي كه پنجشنبه نهم ارديبهشت ماه در هتل پارس تبريز برگزار مي شود، مسعود سلطاني فر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، اسماعيل جبارزاده استاندار آذربايجان شرقي، غدا هيجاوي رئيس منطقه آسيا و اقيانوسيه شوراي جهاني صنايع دستي و همچنين مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان آذربايجان شرقي سخنراني مي كنند.
برچسب ها: صنایع دستی ، اجلاس ، جهانی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: