سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
عجب شیر ما - دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز موفق به اخذ جایزه ویژه فدراسیون اختراعات آلمان در جشنواره بین‌المللی اختراعات ترکیه 2016 شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بحامد مشاریان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حشره‌شناسی کشاورزی با طرح پزشک هوشمند با قابلیت CPR و تکنیک تشخیص و تفسیر در بین 2 هزار و 500 طرح در جشنواره بین‌المللی اختراعات ترکیه توانست جایزه ویژه فدراسیون اختراعات آلمان را به خود اختصاص دهد.
اختراع «پزشک هوشمند با قابلیت CPR و تکنیک تشخیص و تفسیر» یک سیستم هوشمند برای ارائه خدمات درمانی و تشخیصی بوده که قادر است به محض نیاز مددجو به CPR (ماساژ قلبی) به صورت هوشمندانه اقدام کند.

کسب مدال طلای جهانی و دیپلم جشنواره و نمایشگاه اختراعات هنگ‌کنگ 2015، کسب مدال نقره و مقام دوم مسابقات جهانی اختراعات تخصصی کشاورزی کرواسی 2015، کسب جایزه ویژه اختراعات از سوی کشور کره‌ جنوبی در مسابقات اختراعات جهانی آلمان 2014، کسب مدال نقره و مقام دوم جشنواره بین‌المللی اختراعات آلمان 2014، کسب مدال نقره و مقام دوم جشنواره بین‌المللی اختراعات کرواسی 2014 برخی از افتخارات وی است.

حامد مشاریان طرح «پزشک هوشمند با قابلیت CPR و تکنیک تشخیص و تفسیر» را با همکاری هامون مشاریان و حجت مشکینی انجام داده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: