جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
مديرعامل گسترش فولاد:
عجب شیر ما - مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز با اشاره به موفقيت هاي تيم فوتبال اين باشگاه در ليگ برتر، گفت: همدلي و هماهنگي مهمترين و بزرگترين رمز موفقيت اين باشگاه است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، غلامرضا سمندر با ابراز خرسندي از پيروزي هاي اخير گسترش فولاد در ليگ برتر، رسيدن به اين روند را نتيجه برنامه ريزي مناسب و تلاش بي دريغ كادر فني، بازيكنان و تمامي عوامل اجرايي باشگاه دانست و افزود: با وجود ناملايمتي هاي صورت گرفته از سوي داوران، به نتايج مطلوبي دست يافته ايم.
وي اظهار كرد: تجربه، انگيزه و تعصب مهمترين معيارهاي موفقيت هر مجموعه است كه تمامي اين موارد در باشگاه گسترش فولاد وجود دارد و موفقيت هاي به دست آمده، حاصل هماهنگي و همدلي حاكم در بين بازيكنان است.
سمندر درباره ادامه همكاري با بازيكنان و كادرفني كنوني، گفت: روند امور باشگاه گسترش فولاد در موضوع قرارداد بازيكنان طي سال هاي اخير به وضوح مشخص شده و اقدام در زمان و شرايط مناسب، لازمه عمل به اين امر است و هيچ گونه نگراني در اين خصوص وجود ندارد.
وي ادامه داد: همانطور كه در مورد موضوع قرارداد سرمربي تيم بدون توجه به حاشيه ها و فضاسازي هاي معمول در زمان مناسب اقدام به امضاي قرارداد كرديم، در خصوص بازيكنان نيز پس از هماهنگي با كادر فني نسبت به عقد قرارداد با آنان اقدام خواهيم كرد.
سمندر با تاكيد بر فراهم بودن زمينه پيشرفت در گسترش فولاد تبريز، افزود: بدون ادعا تمامي سعي مالك و اعضاي هيات مديره باشگاه ايجاد زيرساخت هاي حرفه اي و تلاش براي عمل به تعهدات بوده و فعاليت در شرايط آرامش بخش سرلوحه تمامي امور است.
وي، علاقه اغلب بازيكنان براي فعاليت در چنين مجموعه اي را نشان از حاكميت آرامش و ثبات در باشگاه گسترش فولاد تبريز عنوان كرد و گفت: در همين راستا نگراني و مشكل خاصي از بابت تمديد و جذب بازيكنان براي فصل آينده وجود ندارد.
تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز هم اكنون با 37 امتياز در رده هفتم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: