پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
عجب شیر ما - فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران سهم هر باشگاه ایرانی از حضور بازیکنان در تیم ملی در جام جهانی را مشخص کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حضور در جام جهانی علاوه بر درآمد برای کشور میزبان، برای تیم‌های حاضر و فدراسیون‌ها و باشگاه‌هایی که بازیکنانش در جام جهانی بازی می‌کنند، سود مالی به همراه دارد.

 فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران سهم هر باشگاه ایرانی که بازیکنانش در جام جهانی 2014 حضور داشته‌اند را اعلام کرد.

نام 10 باشگاه ایرانی در لیست اعلام شده فیفا دیده می‌شود که از تبریز نیز تراکتورسازی شامل دریافت مبلغی از سوی فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی شده است.

از تراکتورسازی دو بازیکن به نام‌های کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی در لیست اعلام شده فیفا قرار دارند.

در آن مقطع انصاری‌فرد در باشگاه تراکتورسازی حضور داشت و حاج صفی نیز باشگاه ماقبل آخر خود پیش از حضور در جام جهانی تراکتورسازی بود که سهم بیشتر این بازیکن به سپاهان و سهم کمتر به تراکتورسازی رسید.

در مجموع  به باشگاه تراکتورسازی 67 هزار و 667 دلار  بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی تعلق گرفته است که بعد از تیم‌های پرسپولیس، استقلال، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، ذوب آهن و نفت تهران بوده و سهم تراکتورسازی از تیم‌های سایپا، داماش گیلان و فجر سپاسی بیشتر است.

البته علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به باشگاه‌های داماش ایرانیان، استقلال تهران، فجرسپاسی شیراز، فولاد خوزستان، نفت تهران، پرسپولیس تهران، سایپا البرز، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که به علت کاهش ملی‌پوشان‌شان نسبت به جام جهانی سهم کمتری از پول صعود به جام جهانی را کسب خواهند کرد.

در حال حاضر از تیم تراکتورسازی تبریز تنها محمدرضا اخباری در تیم ملی حضور دارد

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: