پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
شفیعی به تصمیم کمیته انضباطی تمکین نکرد؛
عجب شیر ما - سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه نظم و انضباط تیمی اولین ویژگی این تیم در دوره قلعه نویی است، گفت: این سرمربی به هیچ کسی باج نمی دهد و بر اساس منافع باشگاه تصمیم می گیرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ایوب ذوالفقاری روز دوشنبه با اشاره به وضعیت انضباطی خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی، اظهار کرد: متاسفانه این بازیکن پیش از بازی با سایپا به دلیل آنچه که جلسه با مدیریت باشگاه عنوان کرد، با تاخیر در تمرینات تیمی شرکت کرد که با مخالفت سرمربی تیم مواجه و اجازه تمرین به وی داده نشد.
وی افزود: از این جلسه تمرینی به بعد بازیکن مزبور در تمرینات دیده نشد تا اینکه جلسه کمیته انضباطی پیرامون تعیین تکلیف وی برگزار و تصمیم به جریمه مالی گرفته شد که شفیعی از امضای این حکم کمیته انضباطی باشگاه خودداری و به آن تمکین نکرد.
ذوالفقاری گفت: تصمیم کمیته انضباطی برای خالد شفیعی، کسر 15 درصدی از قرارداد مالی وی بود که در عین حال بنا به تاکید قلعه نویی مقرر گردید چنانچه این بازیکن تا پایان فصل به طور مرتب و منظم در اختیار باشگاه باشد، جرایم مربوطه حذف شود.
وی اضافه کرد: از آنجائی که نظم و رعایت موارد انضباطی حرف اول و آخر را در تیم تراکتورسازی می زند و چون شفیعی به تصمیم کمیته انضباطی باشگاه بی اعتنائی نشان داد از همراهی تیم کنار گذاشته شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: