پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
عجب شیر ما - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: این تیم تا رسیدن به لیگ برتر و تحقق آرزوی فوتبال دوستان آذربایجانی، هفت فینال حساس و مهم دیگر پیش رو دارد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، خطیبی با اشاره به پیروزی روز گذشته مقابل فجر سپاسی شیراز، این پیروزی را به هواداران متعصب ماشین سازی تقدیم کرد و افزود: ما در این بازی مهم و حساس در واقع شش امتیاز به دست آوردیم و توانستیم خود را به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر معرفی کنیم.
وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار با فجرسپاسی، اظهار کرد: کسب این پیروزی جز در سایه لطف خداوند، دعای هواداران و تلاش جانانه بازیکنان ممکن نبود.
خطیبی از حضور هواداران ماشین سازی در شیراز قدردانی کرد و گفت: باید توجه داشت که فوتبال بدون حضور تماشاگران و هواداران از هیجان خالی است و جز یک ارائه حرکات ورزشی جذابیتی ندارد و خدا را شاکرم که با تلاش بازیکنان ، شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم پیام آور شادی برای طرفداران قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان باشیم.
وی با تاکید بر ضرورت تلاش مجموعه باشگاه برای تحقق آرزوی هواداران بیشمار ماشین سازی در صعود به لیگ برتر، گفت: هفت فینال سخت و دشوار را در پیش داریم که با حمایت هواداران، مسئولان و اصحاب رسانه می توانیم از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته 31 لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز گذشته در شیراز موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل فجرسپاسی به برتری رسیده و با 51 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.
این تیم در هفته 32 در ورزشگاه باغشمال میزبان ایرانجوان بوشهر است.
ماشین سازی از مجموع هفت بازی باقی مانده لیگ دسته اول ، چهار بازی خانگی و سه بازی بیرون از خانه دارد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: