جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
عجب شیر ما - رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به‌دعوت رسمی رئیس‌جمهوری اتریش در صدر یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی روز چهارشنبه یازدهم فروردین ماه به وین پایتخت اتریش سفر می‌کند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به‌دعوت رسمی رئیس‌جمهوری اتریش در صدر یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی روز چهارشنبه یازدهم فروردین ماه به وین پایتخت اتریش سفر می‌کند.

این خبر را پیش از این پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرده بود.

به‌گفته پرویز اسماعیلی در جریان این دیدار که پاسخی به سفر رسمی شهریور ماه "هاینس فیشر" رئیس جمهوری اتریش به تهران است، سند نقشه راه همکاری‌های اقتصادی ایران و اتریش نهایی می‌شود.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: دیدار و گفت‌وگو با رئیس‌جمهور و صدراعظم اتریش، و شرکت در همایش اقتصادی که در آن رؤسای جمهوری و فعالان اقتصادی و نمایندگان بخشهای خصوصی دو کشور نیز حضور خواهند داشت، از جمله برنامه فشرده کاری دکتر روحانی در سفر به وین است.

اسماعیلی ادامه داد: چندین سند، از جمله سند نقشه راه همکاری‌های اقتصادی و نیز یادداشت‌های تفاهم همکاری در حوزه‌های مختلف در حضور رؤسای جمهوری ایران و اتریش، میان مقامهای دو کشور امضا می‌شود.

وی اظهار داشت: رئیس‌جمهوری را در این سفر دوروزه که از یازدهم فروردین ماه آغاز می‌شود، شماری از وزرا و اعضای هیئت دولت همراهی می‌کنند.

وی افزود: همچنین هیئتی از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی و عمومی کشورمان همزمان در اتریش حضور یافته و با شرکای اتریشی و اروپایی خود برای توسعه همکاری‌ها رایزنی و اسنادی را نیز امضا می‌کنند.

رئیس‌جمهور پنج‌شنبه دوازدهم فروردین ماه به کشورمان باز خواهد گشت.

برچسب ها: روحانی ، رییس جمهور
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: