سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
در مسیر «میدان‌ فهمیده تا بازار»
عجب شیر ما - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، از بهره‌برداری اولین فاز اتوبوس‌های برقی خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، یعقوب وحیدکیا اظهار داشت: 20 دستگاه اتوبوس برقی، سال گذشته با اعتبار 300 میلیارد ریال خریداری شده است که 10 دستگاه از این اتوبوس‌ها اردیبهشت سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: خط اول اتوبوس‌های برقی از میدان فهمیده تا بازار با 10 دستگاه اتوبوس به بهره‌برداری خواهد رسید و 10 دستگاه دیگر در فاز دوم و با فاصله یک ماهه مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز این اقدام را در راستای اجرایی کردن حمل و نقل پاک عنوان کرده و یادآور شد: با توجه به تاکید شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر بهره‌مندی شهروندان از حمل و نقل پاک، این طرح اجرا می‌شود و در صورت حصول نتیجه مطلوب در سایر نقاط شهر نیز گسترده خواهد شد.

وی گفت: این اتوبوس‌ها به صورت کاملا برقی کار می‌کنند و تنها با شارژ باطری 7 دقیقه‌ای در ایستگاه مبدا و مقصد می‌توانند پاسخگوی نیاز حمل و نقل پاک شهری باشند.

وحیدکیا یادآور شد: در صورتی که این اتوبوس‌ها با شرایط جوی و آب و هوایی شهر تبریز سازگار باشد و در صورت حصول نتیجه مطلوب در سایر خطوط شرکت واحد نیز به این اتوبوس‌ها مجهز خواهند شد تا شاهد حمل و نقل پاک در شهر تبریز باشیم.


برچسب ها: اتوبوس ، برقی ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: