جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:
عجب شیر ما، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با اقدامات خوب سازمان ارس، این منطقه آزاد به یکی از کانون های مهم گردشگری فرهنگی و تاریخی تبدیل خواهد شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، مسعود سلطانی فر در بدو ورود به جلفا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: منطقه آزاد ارس در حوزه گردشگری ظرفیت های بسیار ارزشمندی دارد که با تدبیر مدیرعامل و همکاران سختکوش سازمان منطقه آزاد ارس و با همکاری سازمان میراث فرهنگی به یکی از کانون های مهم گردشگری فرهنگی و تاریخی منطقه تبدیل خواهد شد.

وی اظهار کرد: منطقه آزاد ارس دارای ظرفیت های فراوانی از حیث گردشگری است و به لحاظ پتانسیل های گردشگری طبیعی و گردشگری فرهنگی و تاریخی آثار کم نظیری دارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هدف از سفر خود به ارس را آشنایی با دغدغه های گردشگران ارس در مسافرت های نوروزی عنوان کرد و گفت: باید نقاظ مختلف گردشگری کشور را از نزدیک دید و با مسایل و مشکلات احتمالی گردشگران آشنا شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، منطقه آزاد ارس دارای تعداد زیادی اثر تاریخی و فرهنگی است که با همت سازمان منطقه آزاد ارس در حال مرمت و بازسازی است و این بازدید به تسریع در روند مرمت آثار تاریخی و فرهنگی کمک خواهد کرد.

سلطانی فر افزود: منطقه آزاد ارس و آذربایجان شرقی همچنین در حوزه گردشگری سلامت یکی از قطب های مهم کشور است و باید تلاش شود با مشارکت بخش خصوصی، بهترین استفاده را از این ظرفیت کرد و در جریان این سفر موضوع گردشگری سلامت هم مورد توجه خواهد بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: