جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اعلام کرد
عجب شیر ما - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: آذری‌های سخاوتمند با شرکت پرشور در جشن نیکوکاری ۹۰ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال به نیازمندان مساعدت کردند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، حسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مساعدت مردم آذربایجان شرقی در جشن نیکوکاری امسال، اظهار داشت: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری 82 میلیارد و 400 میلیون ریال به‌صورت غیر نقدی و بقیه به‌صورت نقدی می‌باشد.

وی تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، بابیان اینکه در مراکز نیکوکاری و مدارس سراسر استان در جشن احسان و نیکوکاری کمک‌های مردم نیکوکار جمع‌آوری شد، گفت: امسال شعار جشن نیکوکاری، بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری بود و این مراسم طی روزهای 12، 13 و 14 اسفند برگزار گردید.

دشتی با اشاره به اینکه وزارت آموزش‌وپرورش، صداو سیما، سازمان دانش‌آموزی و نیروی مقاومت بسیج در برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفته احسان و نیکوکاری مشارکت کردند، یادآور شد: پایگاه‌های مدارس در 12 اسفند، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری مساجد و نیروی مقامت بسیج در 13 اسفند و پایگاه‌های مستقر در نماز جمعه و مسیرهای پیاده‌روی آن در 14 اسفند کمک‌های مردم نوع‌دوست استان را جمع‌آوری کردند.

وی تصریح کرد: هدف عمده جشن نیکوکاری ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، تلاش مجدانه در راستای کاهش آلام نیازمندان در سال نو و تعامل با گروه‌های هدف از جمله مراکز نیکوکاری و خیرین بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، بابیان اینکه زنگ نیکوکاری با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی در کلیه مدارس استان با هماهنگی سازمان دانش‌آموزی در 12 اسفند نواخته شد، خاطرنشان کرد: 400 هزار پاکت و 250 هزار قلک دانش‌آموزی در سطح مدارس استان توزیع‌شده بود.

وی افزود: مردم نوع‌دوست استان در سال گذشته، بیش از 67 میلیارد ریال به‌صورت نقدی و غیر نقدی در هفته احسان و نیکوکاری به نیازمندان مساعدت کردند.

دشتس خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: