پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
عجب شیر ما - فرمانده انتظامی مراغه از کشف تعداد 6 هزار عدد انواع مواد محترقه خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم‌زاده اظهار داشت: در آستانه چهارشنبه آخر سال و برای پیشگیری از خطرات و سوانح احتمالی استفاده از مواد محترقه در این روز، ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند یک خودرو حامل مواد محترقه را شناسایی و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد 5 هزار عدد مواد محترقه کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه تصریح کرد: به استناد ماده 618 قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد محترقه به صورت غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: ماموران در بازرسی از یک واحد صنفی که در امر تهیه و تولید مواد محترقه فعالیت داشت تعداد یک هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

رحیم‌زاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد محترقه در سطح شهرستان مراغه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، یک واحد صنفی که در امر مواد محترقه فعالیت داشت را شناسایی و در بازرسی از آن تعداد یک هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و دو نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده شهرستان مراغه با اشاره به برخورد قاطع پلیس با عرضه‌کنندگان مواد محترقه، تاکید کرد: نیروی انتظامی با افراد سودجو و فرصت‌طلب که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه در بین شهروندان می‌کنند و باعث حوادث ناگوار و دلخراش برای خانواده‌ها می‌شوند، برابر قانون، قاطعانه برخورد می‌شود.


برچسب ها: مواد محترقه ، کشف
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: