پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد
عجب شیر ما - مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به اعلام جزئیات سفرهای نوروزی بازنشستگان پرداخت و گفت: برای ایام نوروز 1500 نفر برای استفاده از تسهیلات سفرها ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، عباس رشیدی ، با بیان اینکه در سال جاری، 100 هزار سفر سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده بود اظهار کرد:‌ از این میزان 80 هزار سفر سیاحتی و زیارتی داخل کشور به کیش، مشهد، اصفهان و ... انجام شد. همچنین 5 هزار بازنشسته به زیارت کربلای معلی مشرف شدند و 10 هزار نفر از برنامه آب درمانی محلات استفاده کردند.

وی افزود: برنامه ریزی‌ها برای اعزام 150 هزار نفر به سفرهای سیاحتی و زیارتی در سال 95 صورت پذیرفته است و تلاش می‌کنیم بتوانیم اوقات خوبی برای بازنشستگان رقم بزنیم.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با اعلام اینکه برای ایام نوروز 1500 نفر برای استفاده از تسهیلات سفرها در سامانه مربوط ثبت نام کرده‌اند گفت: صندوق بازنشستگی کمک هزینه 250 هزار تومانی سفر بری هر بازنشسته در نظر گرفته است.

رشیدی افزود: علاوه بر این بازنشستگان می‌توانند یک همراه داشته باشند که 250 هزار تومان کمک هزینه سفر برای همراه بازنشسته نیز لحاظ می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: