پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
عجب‌شیر ما - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای 'شوق حضور' تا 15 اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا،  "علی اکبر صفی‌پور" طبق برنامه ریزی قبلی برگزاری جشنواره 25 اسفند امسال تعیین شده بود که به دلیل دو مرحله ای شدن انتخابات مجلس و همچنین موضوع جشنواره در خصوص انتخابات، این برنامه به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.

وی افزود: جشنواره شوق حضور در قالب تولید پیام های فرهنگی رسانه ای شامل تیتر خبر، گزارش، مصاحبه و گزارش تصویری در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود.

به گفته صفی پور، شرکت کنندگان می توانند در هر بخش حداکثر چهار اثر به دبیرخانه جشنواره به نشانی تبریز - نرسیده به چهارراه آبرسان - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی (خانه فرهنگ) - روابط عمومی این اداره کل ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33361179 تماس بگیرند.

وی گفت: در هر یک از قالب‌های جشنواره به سه نفر نخست جوایز ارزنده‌ای اهدا و مجموعه آثار برتر و برگزیده نیز در کتابچه جشنواره چاپ و منتشر می شود.

وی با بیان تاثیرگذاری رسانه‌ها و جایگاه رسانه در افکار عمومی اظهار کرد: رسانه‌ها می توانند با اطلاع رسانی و تبیین جایگاه مجلس زمینه مشارکت قوی تر رای دهندگان در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

به گفته صفی پور، بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه برای شورآفرینی در مهم‌ترین رخدادهای سیاسی کشور، برجسته‌سازی نقش رسانه در تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح و فراهم شدن بستر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

برچسب ها: جشنواره ، شوق حضور
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: