جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
نماینده مردم ارومیه در مجلس خواستار شد
عجب شیرما - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت عدالت در دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی جزو محورهای مهم در برنامه ششم توسعه است.

به گزارش عجب شیرما به نقل از فارس ، نادر قاضی‌پور ظهر امروز در آئین مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره بهزیستی آذربایجان غربی که در سالن آمفی‌تئاتر خانه‌جوان ارومیه ترتیب یافت با تقدیر از زحمات مدیرکل اسبق اداره بهزیستی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: دولت موظف به رسیدگی به اقشار کم برخودار است.

وی با بیان اینکه بهزیستی جزو مشاغل سخت بوده‌است، گفت: با این حال دریافتی کارکنان این سازمان نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی بسیار پایین است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: رعایت عدالت در دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی جزو محورهای مهم در برنامه ششم توسعه است.

این مسئول با اشاره به اینکه آذربایجان غربی دارای معادن بسیار غنی بوده فقط 3 درصد از این معادن مورد بهره‌برداری شده و این موضوع بیکاری را در این استان تشدید می‌کند.

قاضی‌پور با بیان اینکه اشتغال‌زایی سبب حل بسیاری از مشکلات آذربایجان غربی را فراهم می‌آورد، افزود: فراهم آوردن امکانات اشتغال‌زایی در این استان باید توسط مسئولان ذیربط  ایجاد شود.

این مسئول با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در طول 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مقابل تمام ناملایمات‌ها ایستادگی کرده و در این حالی است که این استان جزو عقب‌مانده‌ترین استان‌های کشور است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از مدیرکل جدید اداره بهزیستی آذربایجان غربی درخواست کرد که نظارت دقیقی نسبت به عملکرد بخش‌های مختلف بهزیستی داشته‌باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارکنان اداره بهزیستی باید توجه داشته‌باشند که این سازمان به دلیل اینکه با اقشار ضعیف جامعه برخورد دارد، نیازمند علاقه و عشق خاص به مردم داشته و جای ریاست و حاکمیت نیست.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: