پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
دبیرکل حزب کارگزاران در تبریز:
عجب شیر ما - دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی رأی به افراد میانه رو و اعتدال را زمینه ساز حل مشکلات کنونی دانست و گفت: تشکیل مجلسی که همسو با دولت باشد در درجه اول مهم است.
 به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، غلامحسین کرباسچی در اجتماع اصلاح طلبان استان در سالن پورشریفی که با استقبال کمرنگ مردم مواجه شده بود، اظهار داشت: ایران برخلاف اکثر کشورهای منطَقه کهَ حاکمیت آنها به صورت انفرادی و غیر مردمی اداره می‌شود، کشوری است که دموکَراسی به معنای واقعی در آن جاری است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه انتخابات نمونه بارز دموکراسی است، افزود: این حضور در انتخابات و توجه به رأی مردم همان هدفی است که امام راحل و خون هزاران شهید در راه آن فدا شد.

کرباسچی گفت: چیزی که در درجه دوم اهمیت دارد، انتخاب افرادی لایق و شایسته و افرادی که طرز تفکر دلسوزانه و خدمت دارند است و وظیفه مردم در این زمینه بسیار سنگین است.

وی تصریح کرد: دوست داریم به دور از هرگونه تبعیض و جانبداری از طرف همه ارگان‌ها و رسانه ملی، فضایی ایجاد شود که مردم در انتخاب خود کاملاً مستقل و آگاهانه عمل کنند.

 دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی رأی به افراد میانه رو و اعتدال را زمینه ساز حل مشکلات کنونی دانست و گفت: تشکیل مجلسی که همسو با دولت باشد در درجه اول مهم است.

وی ابراز داشت: اینک و بعد از آن مرحله، مردم باید انتخابی همسو و همسان داشته باشند و به لیست واحد رأی دهند، چرا که تک صدایی در مجلس راه به جایی نخواهد برد.

وی با اشاره به برخی از درگیری‌های لفظی رخ داده در مجلس گذشته گفت: بدترین نوع توهین‌ها، تهدیدها و رفتارهای دور از همدلی در مجلس گذشته توسط این افراد رخ داد و کار به جایی رسید که حتی در مجلس افراد را تهدید به مرگ هم کردند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی افزود: این افراد حتی مانع کار دولت هم شدند و در شرایطی که رئیس جمهور بر حسب ضرورت ناوگان هوایی کشور، هواپیمای خارجی را بدون پرداخت پول خریداری می‌کند علیه آن هم موضع می‌گیرند و آن را مغایر با سیاست‌های دولت می‌دانند.

کرباسچی با بیان اینکه نیروهای خوب، مؤمن، ولایتی و... در جمع اصلاح طلبان زیاد است و در صورت رد صلاحیت‌های گسترده هم جایگزینی برای آن‌ها هست گفت: امیدواریم با وجود همین نیروهای ارزشی بتوانیم از کشوری که متعلق به ائمه اطهار هست به خوبی محافظت کنیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: